Yu-Gi-Oh!

Forum o Yu-Gi-Oh!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2007-08-27 12:22:21

Ostatni

Administrator

Zarejestrowany: 2007-08-27
Posty: 26
Punktów :   

Karty Magii

Jest kilka rodzajów Kart Magii. Karty Magii mogą być zagrywane tylko podczas Fazy Głównej (Main Phase, patrz fazy gry, Fazy Gry - Gameplay Phases, str. 22). Jedynym odstępstwem od tej zasady jest karta Szybkiej Magii. Typy Kart Magii są rozróżniane według listy ikon wymienionych pod koniec tego rozdziału. Karty Magii mają kolor ZIELONY.



Zwykłe Karty Magii

Gdy ich magia zostanie aktywowana, one same ulegają zniszczeniu. A przy okazji, jak karta
"Dark Hole", są bardzo potężne.







Karty Magii Ciągłej

Gdy taka karta zostaje zagrana, pozostaje na stole, a efekt jej magii działa aż zostanie zniszczony lub usunięty. Zazwyczaj trzeba płacić jakiś koszt aby podtrzymywać efekt tego typu Karty Magii.






Karty Magicznego Wyposażenia

Te karty pozwalają zmieniać siłę potworów. Zagrywając tę kartę na pole, kładzie się tak by częściowo nakładała się z kartą Potwora, które się wyposaża.

Karty te, można zazwyczaj użyć na potworach odkrytych, znajdujących się na polu. Możesz wyposażać potwory swoje LUB twojego przeciwnika. W niektórych przypadkach, niektóre potwory nie mogą być wyposażone w te karty (to zależy od zasad na poszczególnych kartach). Jeden potwór może być wyposażony w wiele Kart Magicznego Wyposażenia.

Karty Magicznego Wyposażenia liczy się do limitu 5 kart Magii i Pułapek (nawet jeżeli dołączone są do potworów przeciwnika), miej to na uwadze i używaj ich z rozwagą.




Karty Magii Polowej

Te karty używane są do zmiany warunków panujących na polu i zmiany wartości Ataku i Obrony potwora. Umieszczane są w Strefie Kart Polowych i NIE SĄ wliczane do limitu 5 Strefy Kart Magii i Pułapek. Można je umieszczać w Strefie Kart Polowych obrazkiem do dołu, ale nie zostaną aktywowane, dopóki nie odwróci się ich obrazkiem do góry.

Na polu może być aktywna tylko 1 Karta Magii Polowej na raz. Gdy nowa Karta Magii Polowej zostaje aktywowana, poprzednia ląduje na Cmentarzu (Graveyard). Jeżeli Karta Magii Polowej zostanie zniszczona, a na polu nie ma innej aktywnej Karty Magii Polowej, pole wraca do oryginalnego stanu, w jakim było na początku gry.

Jeżeli Karta Magii Polowej zostaje Umieszczona w momencie gdy aktywna Karta Magii Polowej została zniszczona, Umieszczona karta nie uaktywnia się automatycznie. Karty Magii Polowej może aktywować tylko gracz, ale nie może tego zrobić w turze przeciwnika.


Karty Szybkiej Magii *

Te typ kart można aktywować w Głównej Fazie, a oprócz tego w Fazie Walki (Battle Phase). Jeżeli masz tę kartę Umieszczoną na polu, możesz ją aktywować podczas tury przeciwnika.

* ten typ kart zostanie wprowadzony w przyszłych dodatkach do Yu-Gi-Oh! i nie pojawia się w Talii Startowej.






Karty Magii Rytualnej *

Te karty są potrzebne do przywołania Rytualnych Potworów. Po Rytualnym Przywołaniu Potwora, karta jest zniszczona razem z wymaganą Daniną potworów.

* ten typ kart zostanie wprowadzony w przyszłych dodatkach do Yu-Gi-Oh! i nie pojawia się w Talii Startowej.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.properfection.pun.pl www.minecraftrp.pun.pl www.mroza15.pun.pl www.revolution-ua.pun.pl www.mta-nps.pun.pl